Veelgestelde vragen
Kan ik een bestelling ook als cadeautje naar een ander versturen?
Ja dit kan zeker! Ik help je graag mee om iemand anders te verassen! Vul bij het factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij het verzendadres.
Wil je bij je verassing ook graag een kaartje met een persoonlijke boodschap? Geef je persoonlijke boodschap door via het opmerkingenveld, dan zorg ik dat je bestelling leuk is verpakt met jouw persoonlijke boodschap.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gebaseerd op de tarieven van PostNL.
Verzending binnen Nederland kan op twee manieren: via een brievenbuspakketje (€ 4,25) en pakketje (€6,50).
Verzending naar België kan alleen via een pakketje (€ 9,50)
Bestel je boven de € 75,- (binnen Nederland) of € 100,- (naar België) dan word je bestelling gratis bezorgd.
Woon je in de buurt van Kampen? Dan mag je je bestelling ook altijd op komen halen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te versturen maar altijd binnen 15 werkdagen te verzenden, vaak is dit eerder. In drukkere periode (sinterklaas/kerstperiode) kan dit uitlopen.
De levertijden zijn bij mij iets langer, maar hierdoor kun jij wel zelf je producten samenstellen. Elk product wordt speciaal voor jou met de hand gemaakt.
Wil je een bestelling voor een bepaalde datum ontvangen, kun je dit aangeven in het opmerkingenveld.
Mijn vaste verzenddagen zijn woensdag en zaterdag. Houd er altijd rekening mee dat er op zondag en feestdagen geen bestellingen worden verzonden. Op zondag, maandag en feestdagen worden bestellingen ook niet bezorgd.
Ik heb mijn bestelling al op korte termijn nodig?
Bijna al mijn producten worden door mij met de hand gemaakt, op bestelling. Mocht jij je bestelling op korte termijn nodig hebben is het verstandig om eerst even met mij te mailen (info@echtilona.nl). Op deze manier kan ik je al, voordat je besteld, aangeven of het gaat lukken binnen de gewenste termijn.
Houd er wel altijd rekening mee dat ik geen controle heb over PostNL. Zij hebben ook hun drukke perioden waardoor bestellingen er soms een dagje langer over doen.
Ik heb een vraag/suggestie. Hoe kan ik je bereiken?
Ik help je graag om het product helemaal samen te stellen zodat deze helemaal naar wens is. Met vragen en suggesties kun je dan ook altijd bij mij terecht. Samen kunnen we kijken of het mogelijk is om het product naar jouw wens aan te passen.
Voor vragen en suggesties kun je mailen naar info@echtilona.nl
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ben je niet tevreden met je bestelling? Jammer, maar retourneren is mogelijk in overleg. Dit aangezien de meeste producten speciaal voor jou op maat gemaakt worden. Wil je iets terug sturen mail dan naar info@echtilona.nl. Retourneren kan alleen binnen 14 dagen.
Verzendkosten die gemaakt worden voor het retourneren van artikelen is voor eigen rekening. De artikelen dienen in de originele staat, ongewassen en niet gedragen te zijn. Let er op dat de artikelen goed verpakt zijn bij het terugsturen, zodat ze niet beschadigd reken tijdens het retourproces.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@echtilona.nl